Існують два типи Кайдзен, що використовуються у сучасних компаніях:
Перший – точковий kaizen, який виникає на місці, негайно, як правило, у межах заводських чи офісних приміщень. Працівник, часто менеджер, помічає проблему в бізнес-процесі. Проблемою може бути що завгодно – від захаращеної робочої станції до неправильного місця продажу, але як тільки проблема буде вказана, негайно вживаються заходи. Система розробляється та встановлюється відразу, вирішуючи проблему.
Другий вид кайзен передбачає більш організовану, загальнонаціональну зміну або системний kaizen. Система kaizen фокусується на переході, переміщенні організації з одного конкретного стану в інший. Один стан – це місце, де компанія наразі знаходиться відповідно до запасів та виробництва, а другий – це місце, де компанія планує бути, протягом певної кількості тижнів чи місяців. Компанія планує здійснює ряд кроків, щоб досягти другого стану. Системний kaizen – це метод, розроблений і застосовуваний багатьма компаніями, тоді як точковий kaizen – це застосування методу на проблемних ділянках.
Запрошуємо на навчання за спеціальністю 073 Менеджмент за новою освітньою програмою “Кайдзен менеджмент”
Оставить комментарий